با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
چارچوب مفهومی بکارگیری قدرت رسانه برای توسعه ورزش

سیداحد هاشمیان؛ حمید قاسمی؛ معصومه حسینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.68127.1761

چکیده
   هدف از این پژوهش بررسی مفهوم قدرت رسانه‌ای و به دست آوردن راهبردهایی عملیاتی جهت اتخاذ شیوه‌هایی جدید در بهره‌گیری از رسانه‌ها در توسعه ورزش بود. این پژوهش کیفی بوده که با استفاده از روش گرانددتئوری و رویکرد اشتراوس و کوربین انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل 14 نفر از خبرگان حوزه مدیریت ورزش و رسانه و متخصصان مجرب در حوزه رسانه‌های ...  بیشتر